آغاز پویش ملی «هزار ویلچر در مسیر عاشقی» توسط هلال احمر زنجان  

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: پویش ملی «هزار ویلچر در مسیر عاشقی» در این استان با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهدا (ع) آغاز شد، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در مسیر عاشقی زائران هم ندا شوند.   
کد خبر: ۶۸۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بزرگـترین تجمعات بشریت روز اربعین حسینی در کربلای معلی به سـرانجام می‌رسد و میلیون‌ها نفر از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر دنیا با پای پیاده به سوی کربلا و پس از آن به زیارت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)، حضرت معصومه، شاهچراغ  رهسپار می شوند. 

وی یادآور شد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نظر دارد در راستای اهداف و ماموریت‌های بشر دوستانه خود در روزهای اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به همت خیرین و نیکوکاران جـمعیت هلال احمر  طرح هزار ویلچر در مسیر عاشقی را  با هــدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان  سیدالشهداء(ع) ، حضرت علی ابن مـوسی الرضا (ع) ، حضرت مــعصومه و دیگر اماکن متبرکه در سطح کشــور اجرا کند.  

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با اهدای ویلچر و یا ســهمی از هزینه خرید آن در مسیــر عاشقی زائران هم ندا شوند.   

هاشمی اهداف تامین ویلچرها را خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالمند و کم توان،  جذب، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های بشردوستانه، خدمت‌رسانی به زائران اماکن متبرکه برشمرد. 

وی تاکید کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان زنجان می‌توانند با مشارکت در خرید این ویلچر‌ها مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹۷۰۴۷۹۳ و شناسه ۳۳۳۰۱۴۰۲۴۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۱ به‌ نام جمعیت هلال‌احمر زنجان، واریز کنند. 

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند با اهدای ویلچر به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند. 

هاشمی متذکر شد: پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی از ۱۵ مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: ویلچرهای اهدایی به نام خود خیرین و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت می‌شود و در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار